Φίλε μου σ ευχαριστώ κει θα μείνω-Αφιερωμένο στα παιδιά απο Καστοριά


Oi Poll Live sto Lykavhto 1991
 Στην πηγή μια κοπέλα Τουρνάς Κώστας & Poll Poll
 Στίχοι: Poll
 Μουσική: Poll
 Πρώτη εκτέλεση: Poll
 Φίλε μου αν με βοηθάς όπως πάντα πάρε τούτη την καρδιά πάρε δύο τριαντάφυλλα και περπάτα Βλέπεις κείνο το βουνό που τα δέντρα φτάνουν ως τον ουρανό τραγουδάνε τα πουλιά μέρα νύχτα Στην πηγή μια κοπέλα θα βρεις και θα της πεις στα μαλλιά της κόκκινα άνθη να φορεί την καρδιά μου να χει στο στήθος της στην πηγή να προσμένει Απ τα ρούχα τα καλά, θα διαλέξω κείνα τα πιο όμορφα και στεφάνι πράσινο θα της πλέξω Στην πηγή μια κοπέλα θα βρεις... Θέ ν ανέβω στο βουνό με μια αχτίδα το στεφάνι να φορώ της πηγής νερό να πιω μες τα φύλλα Κι αν τα χέρια της τα λευκά με χαϊδέψουνε και αν τα χείλη μου στα φιλιά της αντέξουνε τ όνειρο μου θα βγει αληθινό στο βουνό θε να μείνω φίλε μου σ ευχαριστώ κει θα μείνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου