Συνέντευξη του Σπύρου Γιάνναρου στο tokoupi.gr


Το κουπιί μίλησε με τον Παγκόσμιο Πρωταθλήτή στο Σκίφ Ελ. Βαρών U23 Σπύρο Γιάνναρο, ο οποίος βρίσκεται στο κοινόβιο της Εθνικής στην Καστοριά και προετοιμάζεται για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μη Ολυμπιακών Αγωνισμάτων το οποίο θα διεξαχθεί στην Βουλγαρία.
Σπύρο, καταρχήν συγχαρητήρια τόσο για την επιτυχία σου αλλα και όλων των παιδιών εκπροσώπησαν τα Ελληνικά χρώματα στην Λιθουανία. Πραγματικά αποδείξατε οτι οταν υπάρχει ψυχή δεν υπάρχουν όρια.

Κουπί:Πρώτη θέση στον κόσμο στην κατηγοριά σου. Πώς αισθάνεσαι;
Σπύρος Γιάνναρος:Νιώθω μεγάλη ικανοποίηση οπως και θα ένιωθε κάθε αθλητής στην θέση μου. Η θέση αυτή είναι καρπός του σκληρού αγωνα και της αφοσίωσης που έχω δώσει σε αυτό που κάνω και αγαπώ.

Κ.Ο τελικός ήταν μια πραγματικά συγκλονιστική κούρσα, πως τον έζησες απο την μοναχική θέση του Σκιφ.
Σ.Γ.:Οντώς ήταν πολύ δύσκολη κούρσα, με πολύ υψηλό επίπεδο. Οι αντίπαλοι ήταν πολύ δυνατοί ενώ υπήρχε εντάση και αγωνιά για το αποτέλεσμα ακόμα και πρίν την εκκίνηση. Το θετικό ήταν οτι μέσα μου πίστευα οτι εαν έφτανα στα όρια μου θα μπορούσα να διεκδικήσω ενα μετάλλιο.

1

Κ.:Ποιοι είναι οι στόχοι σου τώρα;
Σ.Γ.:Αυτή την στιγμή προετοιμάζομαι για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το οποίο θα διεξαχθεί στην Φιλλιπούπολη της Βουλγαρίας και στόχος μου είναι να δείξω οτι μπορώ να συνεχίσω στο ίδιο επίπεδο.

Κ.:Πές μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου. Εκτός απο την Κωπηλασία τι άλλο υπάρχει στην ζωή σου.
Σ.Γ.:Παροτι προταρχική μου έννοια είναι ο αθλητισμός, τον ελάχιστο μου ελεύθερο χρόνο προσπαθώ να τον αφιερώνων στους φίλους μου και στην οικογένεια μου των οποίων η συμπαράσταση με έχει βοηθήσει πάρα πολύ.

Κ.:5 Συνεχόμενες Ολυμπιαδες σε Διπλό Ελ. Βαρών Ανδρών και Γυναικών, 2 Ολυμπιακά Μετάλλια, Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Μήπως τα Ελ. Βάρη ταιριάζουν στον Έλληνα;
Σ.Γ.:Μπορεί μέχρι στιγμή η Ελαφρια κατηγορία να έχει δώσει πολλές χαρές στους φίλους της Ελληνικής Κωπηλασίας, με την συστηματική δουλειά που γίνεται σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αρχίσουν να έρχονται και οι επιτιχιες και για τα βαριά πληρώματα.

Κ.:Ποια είναι η σχέση σου με την ζυγαρία; Αγάπης – Μίσους ίσως;
Σ.Γ.:Ευτυχώς η σχέση μου με την ζυγαρια ειναι αγάπης, και αυτή ανταποδίδει αυτή την αγάπή δειχνοντάς με πάντα κάτω απο τα 71 κιλά ανεξαρτήτα απο το τι έχω φάει.

Κ.:Ήδη η Ελληνική Αποστολή έχει αναχωρήσει για το Λονδίνο, τι πιστεύεις και τι εύχεσαι στα Ελληνικά κουπια που θα βρίσκονται εκέι.
Σ.Γ.:Πιστεύω με την δουλειά που έχει γίνει και τα τέσσερα Ελληνικά πληρώματα, θα δώσουν το μέγιστο των δυνάμεων τους ωστε θα μας κάνουν περίφανους και γιατί όχι να μήν τους καμαρώσουμε σε κάποιο σκαλί του βάθρου.

Σπύρο σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτιχία στην πορεία σου στο άθλημα αλλα και στην ζωή σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου