"Ε, δεν πληρώνουνε και όλοι!!"


>
> Μία γριά περπατάει στο πεζοδρόμιο σέρνοντας δυό σακκούλες σκουπιδιών,
> μιά σε κάθε χέρι. Μιά απ'αυτές έχει μιά τρύπα χαμηλά και κάθε λίγο ένα
> χαρτονόμισμα των 20 ευρώ βγαίνει και παρασέρνεται σιγά-σιγά από το
> ελαφρό αεράκι. Ένας αστυφύλακας το προσέχει και πηγαίνει προς το μέρος
> της γριάς λέγοντας..."Γιαγιά, σου φεύγουν χαρτονομίσματα απο τη
> σακκούλα"
>
> Η γριά σταματάει και λέει..."Φτου σου, ήταν τρύπια. Ας τρέξω προς τα
> πίσω μήπως μπορέσω να μαζέψω μερικά."
>
> Ο αστυφύλακας την κόβει:..."Εεεεπ, που πας; Που βρήκες τόσα λεφτά; Δεν
> πιστεύω να τα έκλεψες;"
>
> "Όχι, όχι να σου εξηγήσω παιδάκι μου. Το σπίτι μου και ο κήπος μου
> είναι ακριβώς δίπλα από το πάρκινγκ του γηπέδου και όταν έχει αγώνα,
> έρχονται πολλοί και κατουράνε τα λουλούδια μου. Έτσι και εγώ πηγαίνω
> πίσω από τα λουλούδια με το ψαλίδι του κλαδέματος και όταν κάποιος τη
> βγάζει γιά κατούρημα του λέω: ή δίνεις 20 ευρώ ή στην έκοψα!"
>
> "Χα, χα πολύ έξυπνο γιαγιά" λέει το όργανο της τάξης, "...πολύ καλά
> τους κάνεις. 'Aντε να πας στο καλό...Αλλά δε μου λες, στην άλλη
> σακκούλα τι έχεις ;"
>
> Και η γριά απαντά: "Ε, δεν πληρώνουνε και όλοι!!"
Here is the beginning of my post. And here is the rest of it.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου