ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΩΝ

23 σχόλια:

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ! ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ.
    ΝΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΠΚ. ΤΙ ΛΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ρωτήσω ρε παιδιά, μας λεεει κανεις απο την εκοφνς με ποια κριτηρια θα γινει η επιλογή; Με συνέντευξη,βαση προσόντων με τι; Και εκείνο το "αν υπάρχουν" στα πιστοποιητικα σπουδών τι σημαινει; Καμια ιδεα κανεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @coach
    Ta κριτήρια είναι ξεκάθαρα και σαφή ,απορώ πως δεν τα πρόσεξες, είναι οι δύο τελευταίες λέξεις της πρώτη΄ς παραγράφου, "Giovanni Postiglione".
    Εγώ απορώ το υπόλοιπο πακέτο τη περιλαμβάνει,ανταγωνιστικές αμοιβές,επιδόματα εκπατρισμού,ΙΚΑ,και ιδιωτική ασφάλιση ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η γνώση της Αγγλικανίκης γλώσσας δεν θεωρείτε απαραίτητη,θα προσληφθούν δραγουμάνοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι 4 μέχρι τώρα βοηθοί παραμένουν ή θα κάνουν κι αυτοί αίτηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @βαρκάρης
    δεν ξέρω τίποτα βοηθούς μόνο ομοσπονδιακούς έχω ακουστά.
    Αφού έληξε η σύμβαση τους πρέπει να κάνουν αίτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. signore coach

    Io deciderό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για να μην έχει σχολιάσει ακόμη ο κακός μάλλον θα συμπληρώνει το βιογραφικό του ή θα είναι πράγματι στη Ν Ζηλανδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. mctsou
    Μου αρέσει που περιμένεις το σχόλιό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάντως όποιος τυχερός προσληφθεί θα πάρει και μια μπλούζα "ΕΛΛΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τέλειωσες το βιογραφικό;;
    άντε γιατί οι μέρες πλησιάζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. όλα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα.
    εσύ είσαι όμως, καλός πελάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. o summit τι βιολί βαράει και τι θα πει ιο ντεσιντέρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @mctsou
    decidero σημαίνει αποφασίζω. Δυστυχώς μόλις έχασες την ευκαιρία να γίνεις ομοσπονδιακός προπονητής και να έχεις το προνόμιο να ρυθμίζεις τις βάρκες της εθνικής ομάδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @κακός
    Γιατί you deciderεις!!!!
    Άσε που ξένη γλώσσα δεν είναι στα απαιτούμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @mctsou
    Δεν ξέρω για την "ξένη" αλλά για τη "γλώσσα" ίσως, λέω ίσως να χρειαστεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @κακός
    Ποιός κερνάει παγωτό;;;
    Δεν απάντησες you deciderεις??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @mctsou
    Με απασχολείς συνεχώς και δεν έχω προλάβει ακόμα να συμπληρώσω την αίτησή μου. Βρήκα μια ενδιαφέρουσα δουλειά ως βιντεολήπτης, γραμματέας, οδηγός και χωροφύλακας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @κακός
    ούτε απορρυπαντικό για πλυντήριο πιάτων να ήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @κακός
    Με τι μισθά, ασφάλεια(ικα,ταπκ)θα έχεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @mctsou
    Αυτά είναι λεπτομέρειες από τη στιγμή που θα έχω την τιμή να έχω δίπλα μου τον CoY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ κακός
    Τίνος η τιμή;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @mctsou
    Δεν απαντάω στα αυτονόητα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή