06/10/2008 Ο Βασίλης Πολύμερος απαντά: Τριανταέξι πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις σε τριανταέξι επίσης ενδιαφέρουσες ερωτήσεις έδωσε ο Βασίλης Πολύμερος



06/10/2008
Ο Βασίλης Πολύμερος απαντά
Τριανταέξι πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις σε τριανταέξι επίσης ενδιαφέρουσες ερωτήσεις έδωσε ο Βασίλης Πολύμερος στην δημοσιογράφο Μαρία Καούκη σε ένα θέμα που δημοσιεύτηκε στο Εθνοσπόρ της Δευτέρας. Τις παραθέτουμε αυτούσιες
1. Αν δεν είχες γίνει κωπηλάτης, τι θα ήθελες να ήσουν;
Οταν ήμουν μικρός ήθελα να γίνω ποδηλάτης.
2. Ποια ομάδα υποστήριζεις;
Μικρός άλλαζα κάθε εβδομάδα ομάδα, άλλα έπειτα καταστάλαξα στον Ολυμπιακό.
3. Με τι χαλαρώνεις;
Μ αρέσει ν ασχολούμαι με το Ιντερνετ.
4. Ποιον ή ποια θα καλούσες σε γεύμα;
Τη Χρύσα (Μπισκιτζή).
5. Αν η ζωή σου γυριζόταν ταινία, ποιος ηθοποιός θα ήθελες να σε ενσαρκώσει;
Ο Ματ Ντέιμον, ο Κιάνου Ριβς ή ο Τομ Κρουζ.
6. Κρατάς αρχείο με τα όσα γράφονται για σένα;
Μόνο από μεγάλες διοργανώσεις.
7. Σκέφτηκες ποτέ να τα παρατήσεις;
Μόλις πήραμε (με τον Δημήτρη Μούγιο) το αργυρό μετάλλιο στο Πεκίνο, μου πέρασε η ιδέα ν αποσυρθώ, αλλά τρομοκρατήθηκα ...
8. Ποιος είναι ο ήρωας των παιδικών σου χρόνων;
Ο Σούπερμαν
9. Ποιος αθλητής/τρια είναι το είδωλό σου;
Ο Σερ Στίβεν Ρεντγκρέιβ!
10. Πότε έκλαψες τελευταία φορά;
Στο αεροδρόμιο, όταν επιστρέψαμε από το Πεκίνο. Δεν κλαίω συχνά.
11. Τι θα άλλαζες στο άθλημα που κάνεις;
Θα ήθελα να μπει στο Ολυμπιακό πρόγραμμα το μονό σκιφ ελαφρών βαρών.
12. Το μεγαλύτερό σου όνειρο;
Τα όνειρά μου αρχίζουν ν αλλάζουν προσανατολισμό. Τώρα θέλω να κάνω οικογένεια!
13. Τι σκέφτεσαι να κάνεις όταν αποσυρθείς;
Θέλω να παραμείνω στην κωπηλασία, αλλά δεν έχω αποφασίσει σε ποιο πόστο.
14. Τι σε εκνευρίζει περισσότερο;
Να βρίσκομαι με ανθρώπους στην προπόνηση που δεν ενδιαφέρονται γι αυτό με το οποίο ασχολούνται ή το κάνουν σαν αγγαρεία.
15. Ο υγρός στίβος, στον οποίο αγωνίζεστε, βρίσκεται σε φυσικό περιβάλλον και δίπλα σας κολυμπούν ψάρια και πάπιες. Σου έχει συμβεί ποτέ κάποιο απρόοπτο;
Στο Μιλάνο, το 1997, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κάτω των 23 αγωνίστηκα στον τελικό. Οπως τραβούσα κουπί κάποια στιγμή άκουσα ένα δυνατό ντουκ! Το μπροστά μέρος της βάρκας, είχε τρακάρει με ένα παπάκι!
16. Παρακολουθείς άλλα σπορ και ποιο σ' αρέσει;
Ποδόσφαιρο, κυρίως Τσάμπιονς Λιγκ, στίβο και κολύμβηση.
17. Ποιον αθλητή από άλλο σπορ θαυμάζεις και θα ήθελες να γνωρίσεις;
Τον Αρμστρονγκ. Είναι και ποδηλάτης...
18. Ποια είναι η καλύτερη ταινία που έχεις δει στο σινεμά;
Ο Μονομάχος.
19. Αν δεν έμενες στην Αθήνα σε ποια πόλη θα ήθελες να μένεις;
Στον Βόλο.
20. Ποιο μέρος του κόσμου θα ήθελες να επισκεφθείς;
Τη Λατινική Αμερική, τη Ν. Ζηλανδία.
21. Ποιο μνημείο της ανθρωπότητας θεωρείς το σημαντικότερο;
Τον Παρθενώνα.
22. Ποιος είναι ο κολλητός σου στο άθλημα που κάνεις;
Η Χρύσα (Μπισκιτζή).
23. Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι;
Στο Πεκίνο άκουγα ένα τραγούδι του Χατζηγιάννη... Αυτό που λέει «αφού φτάσαμε ως εδώ, τέλειωσέ με μια και έξω, τι άλλο τώρα να διαλέξω...». Μου είχε κολλήσει το ρεφρέν και το τραγούδαγα στον Δημήτρη (Μούγιο). Ουσιαστικά για μένα εξέφραζε τον στόχο μας για το μετάλλιο.
24. Τι δεν ξεχνάς με τίποτα να πάρεις μαζί σου όταν πηγαίνεις ταξίδι;
Το διαβατήριο.
25. Ποιον θεωρείς καλύτερο αγώνα στην καριέρα σου;
Το 2005, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όταν κέρδισα το χρυσό μετάλλιο στο σκιφ
26. Είσαι προληπτικός; Αν ναι, θα μας πεις το γούρι σου;
Είμαι λίγο, αλλά στο Πεκίνο μού καταρρίφθηκαν όλα τα γούρια. Φοράω πάντα ένα βραχιόλι. Μου κόπηκε πριν από τον τελικό. Η Χρύσα μού έδωσε ένα κοκαλάκι που είχε για τα μαλλιά της προκειμένου να το αντικαταστήσω κατά κάποιον τρόπο. Τώρα φοράω στο χέρι μου και το κοκαλάκι της Χρύσας και το βραχιόλι.
27. Ποιο είναι το πιο σημαντικό αντικείμενο που έχεις;
Το βραχιόλι αυτό και το αυτοκίνητό μου (Mercedes sports coupe).
28. Ποιο είναι το «μότο» σου;
Δεν υπάρχει δεν μπορώ, αλλά δεν θέλω
29. Εχεις μετανιώσει για κάτι που έχεις κάνει ή που δεν έχεις κάνει;
Οχι, είμαι ευχαριστημένος και με αυτά που έχω κάνει και ό,τι δεν έκανα...
30. Σε ποιο σημείο έχεις τοποθετήσει τα Ολυμπιακά σου μετάλλια;
Το χάλκινο της Αθήνας βρίσκεται σε θυρίδα στην τράπεζα. Το αργυρό του Πεκίνου, το έχω ακόμα σπίτι.
31. Ποια θεωρείς σημαντικότερη αξία στη ζωή;
Οι αρχές που μου έδωσε η οικογένειά μου.
32. Τι έμαθες και κράτησες από τους γονείς σου;
Αυτό που μου έλεγε ο πατέρας μου: «Μη λες ψέματα γιατί θα πιαστείς».
33. Εχεις ασχοληθεί με κάποια άλλη δουλειά;
Μικρός, δούλευα σερβιτόρος στην ταβέρνα του θείου μου για να βγάζω χαρτζιλίκι.
34. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Να μην πάθει κακό η οικογένειά μου.
35. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό;
Τα παϊδάκια!
36. Τι θα ζητούσες από τον πρωθυπουργό;
Να δουλεύει το σύστημα της χώρας δίκαια και αξιοκρατικά απέναντι στους πάντες!

Και εδώ το λινκ του Εθνοσπόρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου