Θέλω να φτάσω στον τερματισμό και να μην έχω να κάνω ούτε μια κουπιά ακόμη

11/08/2008
Χρήστου: «Ευχαριστώ τον Θεό»

Πανευτυχής για την πρόκρισή του στα ημιτελικά του απλού σκιφ, μετά τις τόσες αντιξοότητες που αντιμετώπισε με την υποχρεωτική αλλαγή «βάρκας», ο Γιάννης Χρήστου υποσχέθηκε πως θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του για την πρόκριση στον τελικό του απλού σκιφ, στο οποίο αγωνίζεται για πρώτη φορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου.
«Ένα ευχαριστώ προς τον Θεό. Η φετινή χρονιά ήταν πολύ δύσκολη. Καθημερινά στον Σχοινιά έφτανα πάνω από τα όριά μου. Κατάφερα να περάσω στα ημιτελικά και μπήκα μέσα στους 12 καλύτερους σκιφίστες. Όλοι είναι πολύ δυνατοί σκιφίστες με ύψος πάνω από 2 μέτρα,» δήλωσε ο Γιάννης Χρήστου και πρόσθεσε: «Την Τετάρτη, οι τρεις από τη σειρά μου προκρίνονται στον τελικό. Θα βάλω τα δυνατά μου κι εκεί. Έχω συνηθίσει να τα δίνω όλα για όλα. Το καλό και το κακό ταυτόχρονα είναι ότι πρώτη φορά αγωνίζομαι στο σκιφ και δεν ξέρω πώς να το κάνω. Έχω πάντως τη θέληση και τη δίψα. Έπεσα κατευθείαν στα βαθιά με την ξαφνική αλλαγή στο σκιφ. Δεν θα το αποκαλούσα ρίσκο, αφού απλά δεν υπήρχε άλλη επιλογή. Με βοήθησαν οι προπονητές μου να ξεχάσω αυτό που έγινε και από την επόμενη ημέρα ξεκινήσαμε το σκιφ. Τώρα κοιτάζω μπροστά. Δυνάμεις υπάρχουν, εξάλλου σε δύο ημέρες θα αναπληρωθούν. Θέλω να φτάσω στον τερματισμό και να μην έχω να κάνω ούτε μια κουπιά ακόμη. Θα τους κοιτάξω στα μάτια. Δεν φοβάμαι. Θα το δούμε σε δύο ημέρες αν περάσω στον ημιτελικό.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου