ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΗΜΑΤΑ

από το kopilasia.gr


20/05/2009
ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟΥΣ ΚΩΠΗΛΑΤΕΣ

Οι εκπρόσωποι στο πρόσφατο συνέδριο της FISA στο Κέϊπ Τάουν Ν.Αφρικής ψήφισαν συμπληρωματικά μέτρα για την εξασφάλιση των κωπηλατών. Η FISA έβαζε πάντα τους αθλητές της σε πρώτη προτεραιότητα κάτι που συνεχίστηκε και τον περασμένο Φεβρουάριο.

Πρώτα από όλα οι σύνεδροι επιβεβαίωσαν τις βασικές αρχές του αθλήματος που περιλαμβάνει την ελεύθερη πρακτική του μακριά από πολιτικά και εμπορικά ενδιαφέροντα καθώς και την κατεύθυνση της δουλειάς προς όφελος των αθλητών και της κωπηλασίας. Επιβεβαίωσε ότι μόνιμη πρόθεση της FISA είναι η αναζήτηση τρόπων εξασφάλισης πως τόσο οι αγώνες της όσο και οι αγωνιζόμενοι θα σέβονται τις αρχές του δικαίου και των ίσων ευκαιριών.

Η κωπηλασία εξακολουθεί να πρωτοστατεί στην μάχη κατά της εξάπλωσης της τεχνολογίας εις βάρος του κόστους του αθλήματος. Οι κανονισμοί ζύγισης σκαφών της FISA είναι ακόμη στόχος για τον εξοπλισμό άλλων αθλημάτων καθώς με αυτούς κρατήθηκαν χαμηλά οι αυξήσεις στις τιμές των σκαφών. Οι κανονισμοί αυτοί απλοποιήθηκαν περισσότερο ώστε να είναι κατανοητοί από όλους. Πρακτικά, το Συνέδριο ψήφισε μια σειρά μέτρων για την επιβεβαίωση της ασφάλειας του εξοπλισμού. Σε ότι αφορά τον έλεγχο του κόστους του αθλήματος, οι σύνεδροι ενέκριναν πρόταση του Συμβουλίου για την τμηματοποίηση όλων των σκαφών άνω των 11,0 μέτρων για τον περιορισμό του μήκους ώστε τα συνηθισμένα κοντέινερ των 40 ποδιών να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τις μετακινήσεις όλων των σκαφών.

Ένα άλλο ζήτημα του αθλήματος της κωπηλασίας είναι ο σημαντικός κανονισμός καινοτομίας. Ο κανονισμός αυτός απαιτεί από τους κατασκευαστές να στέλνουν στην FISA κάθε νέα καινοτομία για εκτίμηση της από την εκτελεστική Επιτροπή της πριν αυτή παρουσιασθεί στο άθλημα. Υπήρχαν 4 βασικές προϋποθέσεις μέχρι σήμερα και εισήχθη και ένας 5ος με τον κανονισμό 60. Οι 5 προϋποθέσεις είναι : α. να είναι εμπορικά διαθέσιμη σε όλους τους αγωνιζόμενους, β. να μην βαρύνει υπερβολικά το κόστος του αθλήματος, γ. να μην δίνει πλεονέκτημα σε κάποιους αθλητών έναντι άλλων ή να αλλάζει την φύση του αθλήματος, δ. να είναι ασφαλής και περιβαλλοντικά αποδεκτή, ε. να αποτελεί θετική εξέλιξη για το άθλημα της κωπηλασίας και να διατηρεί τις αρχές του αθλήματος. Ο κανονισμός αυτός προσπαθεί να προφυλάξει από την περίπτωση που ξαφνικές καινοτομίες θα γίνουν η αιτία βελτιωμένης απόδοσης στο άθλημα με συνέπεια ο παλαιότερος εξοπλισμός να καθίσταται άχρηστος. Πολλές άλλες αθλητικές ομοσπονδίες θα ήθελαν να εφαρμόσουν ένα κανονισμό αυτού του τύπου.

Υπήρξαν και πολλές άλλες τροποποιήσεις και αλλαγές κανονισμών όπως οι νέοι κανονισμοί αντί-ντόπινγκ, οι νέοι κανονισμοί διαφήμισης, το νέο σύστημα γύρων πρόκρισης για 25 και άνω σκάφη, πιο ακριβής περιγραφές για την «παρεμπόδιση» και η διαδικασία του τερματισμού της κούρσας. Παρακαλούμε δείτε τους νέους κανονισμούς (μέσω της ιστοσελίδας της FISA) ή αποκτήστε τους μέσω των εμπορικών αντιπροσώπων της FISA.

World rowing magazine - Paul Fuchs: πρόεδρος της Επιτροπής Υλικού της FISA. Ναυπηγός με ειδίκευση στον σχεδιασμό και κατασκευή γιότ. 6 φορές πρωταθλητής ΗΠΑ στο 1χΕΑ, 4 μετάλλια σε ΠΠΚ στο 2ΧΑ & 1ΧΑ. Το 1977 και 1980 κέρδισε το Αmericas Cup ως μέλος πληρώματος του Courageous.

20/5/09-λτ



  • Σχόλιο από το ιστολόγιο
Συνεχίζει να βελτιώνεται η σελίδα της ομοσπονδίας.
Καλό θα ήταν όμως να ανεβαίνουν τα κείμενα σε μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς για να διαβάζονται καλύτερα.
Παρατήρησα ότι οι βελτιώσεις έχουν και υπογραφή.
  • Σχόλιο 2
Η τμηματοποίηση των σκαφών αφορά σκάφη άνω των 11,90 μέτρων και όχι των 11.00


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου