«Τραβάω κουπί για τον εαυτό μου».

Κατερίνα Νικολαΐδου στο sportshero.gr: «Τραβάω κουπί για τον εαυτό μου».

Δημοσιεύθηκε στην κατηγορία Κωπηλασία
03 Ιουνίου 2013
Το ταξίδι της επιστροφής από το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κωπηλασίας είναι γλυκό για την Κατερίνα Νικολαΐδου. Το sportshero.gr, επικοινώνησε με την πρωταθλήτρια Ευρώπης στο σκιφ ελαφρών βαρών και την βρήκε στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου της Μαδρίτης, απ' όπου μας μίλησε για την μεγάλη της στιγμή:
Τι αισθάνθηκες βλέποντας ότι ξεπερνούσες με τόση άνεση στα τελευταία 500 μέτρα την αντίπαλό σου;
«Πρέπει να σας πω ότι το ατού μου είναι τα τελευταία μέτρα, το φίνις μου και σε συνδυασμό με την πολύ καλή μου προπόνηση, βρέθηκα εκεί που έπρεπε την κατάλληλη στιγμή. Όταν διαπίστωσα ότι έφτανα με πολύ μεγάλη ευκολία την αθλήτρια που βρισκόταν δίπλα μου και την είδα να μένει ολοένα και πιό πίσω, τότε η ψυχολογία μου άρχισε να ανεβαίνει όλο και πιό περισσότερο. Κατάλαβα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μην πάρω το χρυσό μετάλλιο. Είναι το πρώτο μου μετάλλιο σε Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και μάλιστα χρυσό. Έχω δύο μετάλλια στο παγκόσμιο, αλλά παρόλα αυτά όταν βγήκα μου έλεγαν συγχαρητήρια οι συναθλητές και οι προπονητές μας και δεν το πίστευα. Ακόμη μου φαίνεται απίστευτο ότι είμαι πρωταθλήτρια Ευρώπης».
Ποιές ήταν οι πρώτες σκέψεις σου όταν τερμάτισες;
«Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν: τι έκανα τώρα; και αμέσως μετά ότι οι κόποι μου ανταμείφθηκαν. Είναι πολύ κοπιαστική η προπόνησή μας και το να βλέπεις τα αποτελέσματα να έρχονται είναι πολύ ικανοποιητικό. Μου αρέσει ότι πλέον όλοι μας θεωρούν υπολογίσιμο αντίπαλο, καθώς η Ελληνική κωπηλασία, έχει συνέχεια επιτυχίες τα τελευταία χρόνια και προοδεύει».
Πόσο δύσκολη είναι η προσπάθειά σου μέσα στην δύσκολη συγκυρία που ζούμε;
«Πάνω απ' όλα αυτό που κάνω το κάνω για τον εαυτό μου, δεν τραβάω κουπί για την Ελλάδα, τραβάω για εμένα. Δεν θα έφευγα ποτέ από την Ελλάδα όσα λεφτά και να μου έδιναν για να αλλάξω χώρα -δεν μου έχει γίνει κάποια πρόταση-. Κατανοώ την δύσκολη κατάσταση που υπάρχει και πρέπει να πω ότι δεν έχω παράπονο από την Ομοσπονδία μου. Το κράτος μας βοηθάει να κάνουμε το κοινόβιό μας, ενώ η Ομοσπονδία μου είναι άψογη απέναντί μου, καθώς  προσπαθεί να μου προσφέρει τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για την  προετοιμασία μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου