2Χ -23 ΑΝΔΡΩΝ

8 σχόλια:

  1. Thanks ENOA
    ---<<--- no fuel

    ---<<--- ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάποτε έγραφες και το όνομά σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελικα η πικρα μενει στο στομα σου!!και οι αλλαγες ΟΜΙΛΩΝ δεν σε βοηθαν να την καταπιεις!!thats life οπως ισχυριστηκεσ σε αλλη αναρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To X X = Χάσαμε το Χρυσό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν νομιζω να μπορεισ να παρεισ χρυσο απο 500κμ αποσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο πληκτρολόγιό σου πάνω από το κουμπί SΣ είναι το Wς (ελληνικό τελικό σίγμα).

    Τα χιλιόμετρα είναι παραπάνω αν ενθυμούμαι καλά 560 με 570, άντε και τα λέμε του χρόνου τέτοια εποχή, δουλέψτε περισσότερο ΚΑΛΥΤΕΡΑ και ΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ.

    ΑΑ και πέστε τον μικρό να μην με φορτώνει με ανόητες καταγγελίες που τελικά πιστεύω να έμαθε ποιος την έκανε (ΕΓΩ ΤΑΦΟΣ)και να λέει μακακίες στο πάλε ποτέ πληρωμά μου και σε άλλους καθώς και μακακίες περί ολυμπιονικών πρωταθλητών στον ΒΚ γιατί ΕΓΩ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΛΑ και ξέρει αυτός το τι είμαι ι____ς να ξ_______ω..και που.

    Αντε και καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ολοι πιστευαμε οτι με την ικανοποιηση του αιτηματο σου για αλλαγη σωματιου θα σου εφευγε η πικρα...αλλα η ΖΗΛΙΑ σε οδηγει και παλι σε παροξυσμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οχι ζήλια φίλε μου,το τόνισα από την αρχή το σχόλιο μου ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΑΘΛΗΤΕΣ, απλά είναι επιβεβαιώση των όσων πίστευα για κάποιον, μήπως δεν μπορούμε να σχολιάσουμε έναν αγώνα; έστω και υποκειμενικά ή κακοπροαίρετα; στο κάτω κάτω ότι έγραψε ο καθένας μας στην δική του μικρή η μεγάλη διαδρομή του κρίνετε καλοπροαίρετα κακοπροαίρετα αντικειμενικά ή υποκειμενικά, άντε να πεις κανένα πικρό καφεδάκι στον Ερωτικό και αν αναρωτιέσαι για μένα στην ζωή μου έχω πει πολλούς πικρους καφέδες, από τις 30/4 όμως κάθε πρωί πίνω τον καφέ μου βλέποντας τα δύο βιντεάκια και το γλυκόπικρο χαμογελο μου τα λέει όλα, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ.

    Ο κακός λύκος

    ΥΓ. Η κριτική (έστω η κακοπροαίρετη 'οπως νομίζεις) μας κανει καλύτερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή