Η μικροσκοπική Robyn Munro στην εθνική ομάδα

από την σελίδα του Νηρέα Λεμεσού.

Η μικροσκοπική Robyn Munro στην εθνική ομάδα

28/04/2009

Το ανάστημα της δε στάθηκε εμπόδιο για την Robyn Munro από το Νέλσον της Νέας Ζηλανδίας, η οποία επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει την χώρα της μαζί με ακόμα επτά κορίτσια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κωπηλασίας νέων στην Γαλλία. Με ύψος 1.77 και βάρος 68kg, η Robyn Munro θα είναι ένα από τα μικρότερα σε ανάστημα μέλη της αποστολής τον Αύγουστο.

Η 17χρονη κωπηλάτρια από το σωματείο Nelson College for Girls επιλέχθηκε μετά από τις εντυπωσιακές της προσπάθειες στα πρόσφατα δοκιμαστικά που έγιναν στη λίμνη Karapiro. Παρά το μικρό της ανάστημα η Μunro απέδειξε την αντοχή και τη δύναμη της σημειώνοντας το γρηγορότερο 2χίλιαρο στο εργομετρικό τεστ τη δεύτερη μέρα των δοκιμών. Το 7 λεπτά και 6 δευτερόλεπτα αποτέλεσμα της ήταν 2 δευτερόλεπτα γρηγορότερο από όλα τα κορίτσια των δοκιμαστικών.

"Ήξερα πως θα τα κατάφερνα αυτή την φορά, αν και πίστευα πως θα υπήρχαν ένα ή δύο κορίτσια καλύτερα από εμένα", δήλωσε. "Όλα έχουν να κάνουν με την αναλογία της δύναμης με το βάρος και για το βάρος μου είμαι αρκετά δυνατή. Είμαι όμως κάπως μικροσκοπική σε σχέση με την ομάδα μου, όλοι τους είναι πολύ ψηλοί!".

...για το ολοκληρωμένο άρθρο κάντε κλικ εδώ!

1 σχόλιο:

  1. i koysi tis gatas einai mexri ta keramidia..... parakolouthiste tin sigkekrimeni athlitria kai metagrapste moy!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή