Τσιάβου: «Δύσκολες οι συνθήκες στην Ελλάδα»

Τσιάβου: «Δύσκολες οι συνθήκες στην Ελλάδα»

 
 0
Στις δύσκολες συνθήκες προπόνησης που αντιμετωπίζει στην Ελλάδα, αναφέρθηκε η Αλεξάνδρα Τσιάβου. Η χάλκινη ολυμπιονίκης του Λονδίνου υπογράμμισε πως με αυτές τις συνθήκες, δύσκολα μπορούν οι Έλληνες κωπηλάτες να ανταγωνιστούν τους αντιπάλους τους σε διεθνές επίπεδο. Η Τσιάβου μίλησε στην εφημερίδα «Sportday». Αναλυτικά:
-Πώς είναι το πρόγραμμα και πόσο εύκολο είναι να κάνεις προπονήσεις με την Εθνική ομάδα;
«Βάσει αυτών των συνθηκών, δεν μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στις απαιτήσεις του υψηλού πρωταθλητισμού. Λόγω της δουλειάς μου έχω ελεύθερα τα απογεύματα και με δεδομένο ότι νυχτώνει νωρίς, κάνω ασκήσεις στο γυμναστήριο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χάνω την επαφή με τη βάρκα».
-Έχει περάσει από το μυαλό σου να αφήσεις τη δουλειά σου προκειμένου να αφοσιωθείς ολοκληρωτικά στην κωπηλασία;
«Δεν υπάρχει περίπτωση να την αφήσω. Το είχα κάνει το 2007 όταν είχα διοριστεί αναπληρώτρια δασκάλα και επειδή δεν είχα τη δυνατότητα να εξασφαλίσω άδεια, αποχώρησα. Ήταν, εξάλλου, μια χρονιά πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου. Το βέβαιο είναι ότι δεύτερη φορά το ίδιο πράγμα δεν το ξανακάνω. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη με τα καθήκοντά μου στο Πυροσβεστικό Σώμα και δεν υπάρχει κανένας λόγος να σταματήσω να εργάζομαι εκεί».
-Σκέφτεσαι σοβαρά το ενδεχόμενο να αποχωρήσεις από την Εθνική ομάδα μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα;
«Δεν έχω κουραστεί από την κωπηλασία. Απλά έχει έρθει η στιγμή που είμαι υποχρεωμένη να βάλω άλλες προτεραιότητες. Αν τελικά φτάσω στο σημείο να σταματήσω, αυτό θα είναι μόνο για το 2013. Δεν υπάρχει περίπτωση οριστικής μου αποχώρησης από την ομάδα. Είναι μια περίεργη περίοδος για όλους μας. Είμαστε όλοι σε ένα μεταίχμιο και πρέπει να περιμένουμε μέχρι να περάσει η αναταραχή».
-Λίγους μήνες μετά την κατάκτηση του πρώτου Ολυμπιακού μεταλλίου στην καριέρα σου, υπάρχει στο μυαλό σου η προοπτική για το επόμενο στο Ρίο;
«Αν δεν είχα κατακτήσει το χάλκινο Ολυμπιακό μετάλλιο, ίσως και να είχα σταματήσει το καλοκαίρι. Αυτό το επίτευγμα είναι που με κάνει να θέλω να συνεχίσω και να μην τα παρατήσω. Οχι απλά δεν το αποκλείω να δώσω το "παρών" στο Ρίο το 2016, αλλά είναι ήδη μέσα στις πρώτες μου σκέψεις. Η κωπηλασία δεν έχει φύγει από μέσα μου, εξακολουθώ να κάνω προπονήσεις. Ολα θα εξαρτηθούν, όμως, από το τι θα συμβεί από δω και πέρα και κατά πόσο θα είναι ευνοϊκές οι συνθήκες για να συνεχίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου