Το Λονδίνο άρχισε τις ετοιμασίες.....



........με οικονομία βέβαια, καθώς δεν προτίθεται να κατασκευάσει από την αρχή κωπηλατοδρόμιο αλλά να "εμπλουτίσει" ένα ήδη υπάρχον και συγκεκριμένα το Eton College Rowing Centre στη Dorney Lake του Windsor. Και γιατί να μπει σε έξοδα άλλωστε αφού πρόκειται για στίβο 2.200 μέτρων, με 8 διαδρομές και όλα τα καλούδια που χαρακτηρίζουν ένα σύγχρονο κωπηλατικό στίβο. Έχουν, επίσης, φιλοξενηθεί εκεί πολλές άλλες μεγάλες διοργανώσεις, με τελευταία το ΠΠ του 2006.

Εάν θέλετε να ενημερωθείτε για το πως οι "απολίτιστοι" και "βάρβαροι" διαχειρίζονται μια τέτοια εγκατάσταση (σε αντίθεση με εμάς τους "πολιτισμένους" του Σχοινιά), κάνετε κλικ εδώ.

Και μια που μιλάμε για κωπηλατοδρόμια, δείτε τι γίνεται και σε αυτό του Σίδνεϋ μετά τους Ολυμπιακούς του 2000, εδώ. Συγκρίνετε τα δύο κωπηλατοδρόμια και αυτά που προσφέρουν στις τοπικές κοινωνίες με αυτό του Σχοινιά και κλάψτε....
Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο πλην Ελλάδος τα κωπηλατοδρόμια γίνονται χώροι αναψυχής, χώροι σημαντικών εκθέσεων, αθλητικών και άλλων επιδείξεων, προπονητικοί τόποι κι άλλων αθλημάτων εκτός Κωπηλασίας κλπ. Έτσι, παραμένουν ζωντανά, χωρίς να επιβαρύνουν τους προϋπολογισμούς των χωρών τους και χωρίς να καταλήγουν "άσπροι ελέφαντες", όπως παραστατικά ονομάζονται οι αθλητικές εγκαταστάσεις που μετά από μια μεγάλη διοργάνωση ερημώνουν και μόνο κοστίζουν... Και πριν βιαστεί κάποιος να πει ότι ο Σχοινιάς δεν ερήμωσε γιατί φιλοξενεί την Εθνική ομάδα Κωπηλασίας και μια μεγάλη διοργάνωση κάθε 10 χρόνια, ας κοιτάξει προσεκτικά τις εκδηλώσεις στους άλλους στίβους.

Τέλος πάντων, όσο κι αν αγαπάς την πατρίδα σου, δεν μπορείς να εθελοτυφλείς και να μην βλέπεις πώς τα μικροκομματικά συμφέροντα τοποθετούν σε θέσεις κλειδιά ανθρώπους άσχετους με το θέμα, χωρίς γνώσεις και διάθεση ουσιαστικής προσφοράς, πέραν της είσπραξης του παχυλού μισθού και της -ευκαιρίας δοθείσης- ανταπόδοσης της "εξυπηρέτησης".

Τέλος η γκρίνια! Για την ιστορία οι λεμβοδρομίες των Ολυμπιακών Αγώνων του 1908 και 1948 φιλοξενήθηκαν στον στίβο που διοργανώνεται και η Henley Royal Regatta. Ακολουθεί η ιστορική, πλέον, αφίσα του 1908.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου