Result World Cup European_Championschips_2008,_Marathon - Race 62: M4- Final A | ||||||
Rank | Boat | 500 m | 1000 m | 1500 m | Finish | Lane |
1 | GRE | 1:25.83 (1) | 2:56.21 (1) | 4:26.65 (1) | 5:57.24 | 4 |
Nikolaos GKOUNTOULAS, Apostolos GKOUNTOULAS, Ioannis TSILIS, Georgios TZIALLAS | ||||||
2 | ITA | 1:28.30 (4) | 2:58.67 (2) | 4:29.90 (2) | 6:00.04 | 3 |
Domenico MONTRONE, Romano BATTISTI, Sergio CANCIANI, Andrea TRANQUILLI | ||||||
3 | BLR | 1:27.86 (3) | 3:01.65 (4) | 4:33.84 (4) | 6:02.36 | 6 |
Andrei DZEMYANENKA, Vadzim LIALIN, Yauheni NOSAU, Aliaksandr KAZUBOUSKI | ||||||
4 | ESP | 1:29.35 (5) | 3:01.88 (5) | 4:33.25 (3) | 6:04.92 | 2 |
Pao VELA MAGGI, Francisco ALVAREZ PAZ, David PRADA FERNANDES, Jesus GONZALEZ ALVAREZ | ||||||
5 | POL | 1:27.61 (2) | 3:01.46 (3) | 4:34.42 (5) | 6:06.50 | 1 |
Maciej MATTIK, Dawid PACZES, Lukasz KARDAS, Zbigniew SCHODOWSKI | ||||||
6 | UKR | 1:29.87 (6) | 3:03.87 (6) | 4:36.51 (6) | 6:07.34 | 5 |
Maksym KONTSEVYY, Andriy IVANCHUK, Ivan TYMKO, Artem MOROZ |
ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟ 4-ΑΝΔΡΩΝ DREAM TEAM
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΣΟΥΣ ΠΑΝΕΥΡΟΠΑΪΚΟΎΣ ΕΊΧΑΜΕ ΚΑΙ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ; ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΟΨΑΝ ΜΕ ΚΟΦΤΗ ΤΑ ΣΥΡΜΑΤΟΣΧΟΙΝΑ ΔΥΟ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΓΩΝΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΡΩΜΕ ΤΑ ΣΩΘΗΚΑ ΜΑΣ
ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥ Μ@Λ@Κ@ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ-ΙΣΤΟΡΙΚΑ .
ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕ ΚΑΛΟ ΜΑΤΙ ΤΗΝ ΑΡΓΗ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΙΝΙΑ
@ανώνυμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι στην ελληνική κωπηλασία τρώμε τα σωθικά μας είναι αδιαμφισβήτητο. Και να πεις ότι παίζονται χρήματα πολλά, θα το καταλάβαινα.
Όμως για το θέμα της "δολιοφθοράς" έχω, λόγω της εμπειρίας των Ολυμπιακών του 2004, κάποιες ενστάσεις.
1.Δεν είναι πρακτικά εύκολο να βουτήξει κάποιος με έναν κόφτη και να αρχίσει να κόβει τα συρματόσχοινα. Κάποιο μάτι θα τον έβλεπε και αν ήταν από την κωπηλατική οικογένεια θα γινόταν "ρόμπα". Έχουμε πολλούς βαρεμένους, αλλά κανέναν τόσο πολύ, πιστεύω.
2.Εάν δεν είναι σωστά τοποθετημένα τα σύρματα (στο σωστό βάθος κυρίως) και η στάθμη των νερών είναι πεσμένη, είναι πολύ εύκολο να κοπούν από την προπέλα κάποιου σκάφους.
Τα παραπάνω με οδηγούν στην αμφισβήτηση της περίπτωσης δολιοφθοράς και έχω την εντύπωση ότι είναι ένα τυχαίο συμβάν που έχει να κάνει με κατασκευαστική αστοχία.